środa, 30 stycznia 2013

BALETNICA DZIEŃ 3

Waga:
rano : 69.9 kg
wieczorem: 69.4 kg
CEL: 55 kg.

  Jedzenie :
Serek Bieluch Naturalny 150g, Jogurt Naturalny 180g
+ przez cały dzień 2 litry wody mineralnej niegazowanej i 1 filiżanka kawy slim cafe.


Ćwiczenia : 50
brzuszków, 50 nożyc
+ rozciąganie, rozgrzewka

Wrażenia:
Od rana czułam się strasznie słabo. Miałam uczucie, że jogurt ledwo wchodził mi przez gardło i ogólnie cały dzień chwiałam się na nogach, bolał mnie brzuch i głowa. Może było to też spowodowane tym, że zachorowałam i przyjmuję antybiotyk. Wiem, że muszę niestety przerwać tą dietę bo po prostu nie dam rady dłużej +angina. Od jutra powoli wracam do normalnego żywienia. Wiem, że na pewno też zrobię spis "racjonalnego powrotu do żywienia" bo nie chcę przecież przytyć tego, co straciłam i dostać z nadmiarem :)
Wiem, że na pewno też zmienię dotychczasową normalną dietę co też tutaj pokażę bo wiem, że parę osób może to zainteresować a wiem, że nie jestem w tym zupełnie zielona a może coś komuś pomoże. Jestem zadowolona i tak z tych 3 dni ponieważ straciłam niepotrzebne kg i troszkę zasuszyłam żołądek.
GOOD IDEA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz